Politica de confidentialitate GDPR

Politica de confidentialitate

Protecția datelor personale

Definiții

Date personale – orice informație referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă (persoană vizată).

Împuternicit – entitatea care prelucrează datele cu caracter personal în numele operatorului

Operator– entitatea care, singura sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor personale – orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate

Persoana vizată / Client – o persoană fizică ale cărei date cu caracter personal sunt prelucrate.

Politică – politica de confidențialitate și protecție a datelor personale

Pentru a înţelege propriile dumneavoastră drepturi, vă sfătuim să citiţi prezenta Politică.

Vizitarea site-ului se realizează fără să fie nevoie de identificarea sau dezvăluirea niciunei informaţii personale. Informațiile furnizate de către dvs. prin chestionare sau date de contact sunt furnizate în mod liber de către dvs. și nu necesită obligativitatea obținerii consimțământului din partea R&M Audit SRL.

În privința Clienţilor sau posibililor Clienţi, datele furnizate de aceştia pe parcursul încheierii contractului sau ulterior încheierii contractului, vor fi folosite exclusiv în vederea executării contractului de prestări servicii și nu vor fi transmise sub nicio formă către terţe persoane în afară de cele autorizate şi nici nu vor face obiectul vreunei dezvăluiri. Datele sunt colectate în scopuri determinate, explicite și legitime și nu sunt prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu acestea.

Principiile de protecție a datelor

Următoarele principii privind protecția datelor vor fi respectate:

  • Procesarea este legală, echitabil și transparent. Activitățile noastre de prelucrare au motive legale. Întotdeauna considerăm drepturile dvs. înainte de prelucrarea datelor personale. Vă vom oferi informații privind prelucrarea la cerere.
  • Procesarea este limitată la scopul procesării. Activitățile noastre de procesare corespund scopului pentru care au fost colectate datele personale în procesul de prestări servicii angajat fiind explicite și legitime și nu vor fi prelucrate ulterior în alte scopuri incompatibile.
  • Procesarea se face cu date minime. R&M Audit colectează și procesează doar cantitatea minimă de date personale necesare pentru orice scop sau cerere primită de la dvs. folosind date adecvate, relevante și limitate scopului. Procesarea este limitată pe perioada contractului de servicii. Nu vom stoca datele dvs. personale mai mult decât este necesar, fiind șterse la momentul încetării colaborării noastre sau la cererea dvs.
  • Vom face tot posibilul pentru a asigura exactitatea și corectitudinea datelor de la momentul colectării și până la momentul ștergerii acestora.
  • Vom face tot posibilul pentru a asigura integritatea și confidențialitatea datelor personala în perioada în care ne-au fost încredințate.

Drepturile persoanelor vizate

Persoana vizată are următoarele drepturi:

  1. Dreptul la informație – ceea ce înseamnă că trebuie să știți dacă datele dvs. personale sunt procesate; ce date sunt colectate, de unde sunt obținute și de ce și de cine sunt prelucrate.
  2. Dreptul de acces – ceea ce înseamnă că aveți dreptul de a accesa datele colectate de la / despre dvs. Aceasta include dreptul dvs. de a solicita și de a obține o copie a datelor dvs. personale culese.
  3. Dreptul la rectificare – ceea ce înseamnă că aveți dreptul de a solicita rectificarea sau ștergerea datelor dvs. personale care sunt inexacte sau incomplete.
  4. Dreptul de ștergere – ceea ce înseamnă că în anumite circumstanțe puteți cere ca datele dvs. personale să fie șterse din înregistrările noastre.
  5. Dreptul de a restricționa procesarea – adică în cazul în care se aplică anumite condiții, aveți dreptul să restricționați procesarea datelor dvs. personale.
  6. Dreptul de a se opune procesării – adică în anumite cazuri aveți dreptul să vă opuneți procesării datelor dvs. personale, de exemplu în cazul marketingului direct.
  7. Dreptul de a se opune prelucrării automate – ceea ce înseamnă că aveți dreptul să faceți obiecții față de procesarea automată, inclusiv de profilare; și să nu facă obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată. Acest drept îl puteți exercita ori de câte ori există un rezultat al profilării care produce efecte juridice care vă afectează sau vă afectează în mod semnificativ.
  8. Dreptul la portabilitatea datelor – aveți dreptul să obțineți datele dvs. personale într-un format care poate fi citit de computer sau, dacă este posibil, ca un transfer direct de la un procesor la altul.
  9. Dreptul de a depune o plângere – în cazul în care refuzăm cererea dvs. în baza Drepturilor de acces, vă vom oferi un motiv pentru motivul refuzului. Dacă nu sunteți mulțumit de modul în care a fost tratată solicitarea dvs., vă rugăm să ne contactați.
  10. Dreptul la ajutorul autorității de supraveghere– ceea ce înseamnă că aveți dreptul la ajutorul unei autorități de supraveghere și dreptul la alte căi de atac, cum ar fi solicitarea de despăgubiri.
  11. Dreptul de a retrage consimțământul – aveți dreptul să retrageți orice consimțământ dat pentru procesarea datelor dvs. personale.

Datele furnizate

Aceasta poate fi adresa dvs. de e-mail, numele și prenumele, adresa de facturare, adresa de domiciliu etc. – în principal informațiile necesare pentru livrarea unui email sau unui serviciu sau pentru a răspunde cererilor sau emailurilor primite de la dvs. și pentru a îmbunătăți experiența de client. Salvăm informațiile pe care ni le furnizați pentru a putea să vă răspundem la cererile dvs. sau de a vă transmite informațiile la care v-ați abonat. Aceste informații includ, de exemplu, numele dvs. și adresa de e-mail.

Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către R&M Audit srl, nefiind comunicate niciunei terţe persoane, cu excepţia cazului în care acestea sunt solicitate de autorități publice pentru prevenirea, cercetarea şi reprimarea infracțiunilor; autorități în drept cu scopul verificării tranzacţiilor comerciale sau altor autorităţi în drept pentru efectuarea oricăror verificări justificate în baza legii.

Informațiile colectate automat despre dvs.

Aceasta include informații care sunt stocate automat de module cookie și alte instrumente de sesiune. Aceste informații sunt utilizate pentru a vă îmbunătăți experiența de client. Când utilizați serviciile noastre sau căutați conținutul site-ului nostru, activitățile dvs. pot fi înregistrate.

Cum folosim datele dvs. personale

Noi folosim datele dvs. personale pentru:

  • pentru a vă oferi serviciile nostru. Aceasta include, de exemplu, înregistrarea contului, încheierea și executarea contractului, evidenţierea financiar-contabilă, emiterea facturilor, oferindu-vă alte produse și servicii pe care le-ați solicitat; oferindu-vă elemente la cererea dvs. și comunicând cu dvs. în legătură cu aceste servicii; comunicarea și interacțiunea cu dvs.; și vă notifică despre modificările aduse oricăror servicii.
  • pentru a vă îmbunătăți experiența de client în modulul de Portal Client pentru care aveti posibilitate de a opta asupra modului de prestare a serviciilor: în model fizic de transmitere a documentelor sau în format electronic prin încarcarea în portal client;
  • pentru a îndeplini o obligație în conformitate cu legea sau contractul;

Pe baza încheierii unui contract sau a îndeplinirii obligațiilor contractuale, vă procesăm datele dvs. personale în următoarele scopuri:

  • pentru a vă identifica;
  • pentru a vă oferi serviciul contractat sau a răspunde cererilor dvs;
  • pentru a comunica cu dvs. fie pentru vânzări sua derularea contractului, fie pentru facturare;

Pe baza unui interes legitim, noi procesăm datele dvs. personale în următoarele scopuri:

  • pentru a vă trimite oferte personalizate (de la noi și / sau partenerii noștri atent selectați);
  • să gestionăm și să analizăm baza noastră de clienți (comportament și istoric de cumpărare) pentru a îmbunătăți calitatea, varietatea și disponibilitatea produselor / serviciilor oferite / furnizate;
  • să realizăm chestionare privind satisfacția clienților;

Atâta timp cât nu ne-ați informat altfel, considerăm a fi interesul nostru legitim oferirea de produse / servicii care sunt similare sau identice cu comportamentul dvs. privind istoricul de cumpărare / navigare.

Cu acordul dvs. vom procesa datele dvs. personale în următoarele scopuri:

  • pentru a vă trimite buletine de știri și pentru a răspunde cererilor dvs. (de la noi și / sau partenerii noștri atent selectați);
  • pentru aplicatia de încarcare documente în format electronic în Portal Client
  • pentru alte scopuri pentru care v-am cerut consimțământul dvs.;

Noi procesam datele dvs. personale pentru a îndeplini obligațiile care decurg din lege si / sau pentru a folosi datele dumneavoastră personale pentru opțiunile prevăzute de lege. Ne rezervăm dreptul de a anonimiza datele personale adunate și de a utiliza astfel de date. Vom folosi datele în afara domeniului de aplicare al prezentei Politici numai atunci când este anonimă. Salvăm informațiile dvs. de facturare și alte informații culese despre dvs. atât timp cât este necesar în scopuri contabile sau alte obligații care decurg din lege pe durata contractului de presări servicii dar nu mai mult de 10 ani pe durata desfășurării contractului și vor fi șterse imediat ce colaborarea noastră a luat sfârșit sau ați solicitat acest lucru.

Am putea procesa datele personale pentru alte scopuri care nu sunt menționate aici, dar sunt compatibile cu scopul original pentru care au fost colectate datele. Pentru a face acest lucru, ne vom asigura că:

  • legătura dintre scopurile, contextul și natura datelor personale este adecvată pentru continuarea procesării;
  • procesarea în continuare nu vă va afecta interesele și
  • există o garanție adecvată pentru procesare.

Vă vom informa despre orice procesare și scopuri ulterioare.

Cine altcineva poate accesa datele dvs. personale

Nu împărtășim datele personale cu străinii. Datele personale despre dvs. sunt furnizate, în unele cazuri, partenerilor noștri de încredere pentru a vă oferi posibilitatea de a vă oferi serviciul sau pentru a îmbunătăți experiența clienților.

R&M Audit srl va pune la dispoziţia anumitor angajaţi (de exemplu departamentul financiar-contabil, comercial, suport tehnic, facturare, juridic) informaţii şi date personale furnizate de dvs. în scopul exclusiv de furnizare corespunzătoare a serviciilor. Fiecare dintre aceşti angajaţi va primi instrucţiuni speciale în ceea ce priveşte prelucrarea propriilor dvs. date personale, R&M Audit srl asumându-şi răspunderea în ceea ce priveşte modalitatea în care angajaţii proprii înregistrează, stochează, utilizează aceste date.

Împărtășim datele dvs. cu:

Partenerii noștri de prelucrare a plăților:

  • ING Bank

Lucrăm numai cu partenerii de procesare care sunt capabili să asigure un nivel adecvat de protecție a datelor dvs. personale. Noi dezvăluim datele dvs. personale terților sau funcționarilor publici atunci când suntem obligați din punct de vedere legal să facem acest lucru. Am putea dezvălui datele dvs. personale unor terțe părți dacă v-ați dat acordul sau dacă există alte motive legale pentru aceasta.

Cum asigurăm securitatea datelor

Facem tot posibilul pentru a păstra datele dvs. personale în siguranță. Utilizăm protocoale sigure pentru comunicare și transfer de date. Folosim anonimizarea și pseudonimizarea acolo unde este potrivit. Monitorizăm sistemele noastre pentru posibile vulnerabilități și atacuri.

Chiar dacă încercăm tot ce putem, nu putem garanta securitatea informațiilor. Cu toate acestea, promitem să notificăm autoritățile competente privind încălcările datelor. De asemenea, vă vom anunța dacă există o amenințare la adresa drepturilor sau intereselor dvs. Vom face tot ce putem în mod rezonabil pentru a preveni încălcarea securității și pentru a asista autoritățile în cazul în care vor apărea încălcări.

Dacă aveți un cont la noi, rețineți că trebuie să păstrați secrete numele dvs. de utilizator și parola.

Copii

Nu intenționăm să colectăm sau să colectăm cu bună știință informații de la copii. Nu vizăm copiii cu serviciile noastre.

Cookie-uri și alte tehnologii pe care le folosim

Utilizăm cookie-uri și / sau tehnologii similare pentru a analiza comportamentul clienților, pentru a administra site-ul, a urmări mișcările utilizatorilor și pentru a colecta informații despre utilizatori. Acest lucru se face pentru a vă personaliza și îmbunătăți experiența cu noi.

Un cookie este un fișier text mic stocat pe computer. Cookie-urile stochează informațiile care sunt utilizate pentru a ajuta site-urile să funcționeze. Numai noi putem accesa cookie-urile create de site-ul nostru. Puteți controla modulele cookie la nivel de browser. Alegerea dezactivării cookie-urilor poate împiedica utilizarea anumitor funcții.

Vă puteți exercita drepturile prin simpla trimitere a unei solicitări către R&M Audit SRL

  • prin poștă –  Str Preciziei nr.1 Tronson 1 Etaj 1, sector 6, București
  • sau prin email – office@rmaudit.ro

 

Autoritatea de supraveghere

Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

www.dataprotection.ro

R&M AUDIT  este inregistrata ca operator de date cu caracter personal la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal cu numarul de inregistrare 12738/2009.

R&M AUDIT garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic. Aceste informatii vor putea fi folosite de catre R&M AUDIT pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promotii, etc. numai cu acordul prealabil al clientului. Furnizarea datelor personale catre R&M AUDIT nu implica obligativate din partea utilizatorilor, iar acestia pot refuza furnizarea acestor date in orice circumstante si pot solicita in mod gratuit stergerea acestora din baza de date. Orice astfel de cerere/notificare in vederea stergerii acestora din baza de date, se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa office@rmaudit.ro, sau prin posta la adresa: SC R&M AUDIT SRL, Bulevardul Preciziei, nr. 1, etaj 1, Sector 6, cod postal 062202, Sector 6, Bucuresti.

R&M AUDIT se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia operatorului de marketing direct. Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.

In cazul platilor online, plata serviciilor de pe acest website este efectuata prin intermediul solutiilor de plata online oferite de Romcard SA.

In vederea eliminarii riscului ca datele dumneavoastra sa intre in posesia altor persoane si sa fie folosite abuziv de terte persoane:

R&M AUDIT si Romcard SA garanteaza securitatea sistemelor informatice.

Informatiile privind datele cardului bancar (numar de card, data expirarii etc.) nu sunt transferate sau stocate, la niciun moment de timp, pe serverele R&M AUDIT sau pe serverele Romcard SA.

In cazul sistemului 3D Secure pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, datele legate de cardul dumneavoastra, sunt introduse direct in sistemele Visa sau MasterCard, iar in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul 3D Secure, autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem – introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM.

Datorita modului prin care datele cu caracter personal stocate de sistemul RMAUDIT.RO sunt transmise pe cale electronica, R&M AUDIT nu poate fi facut raspunzatoare in niciun fel de pierderea acestora sau de copierea informatiilor de catre persoane neautorizate, prin folosirea de aparatura sau software de interceptare. La sesizarea utilizatorilor, R&M AUDIT va lua toate masurile si va pune la dispozitie toate fisierele necesare organelor competente abilitate sa rezolve acest tip de infractiune.

Informatiile furnizate catre R&M AUDIT sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor, trimiterea de mesaje personalului R&M AUDIT, abonarea la newsletter, etc), conform legilor in vigoare. R&M AUDIT nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajaza spam-ul, si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora.

Site-ul www.rmaudit.ro foloseste Google Analytics pentru a analiza modul in care utilizatorii folosesc site-ul. Google Analytics foloseste cookies pentru a colecta informatii standard de inregistrare si informatii privind activitatea utilizatorilor. Informatiile colectate sunt in totalitate anonime.

Informatia generata de cookie in legatura cu modul de folosire a site-ului www.rmaudit.ro (inclusiv adresa IP) este transmisa catre Google. Aceasta informatie este folosita apoi pentru a evalua modul de folosire a site-ului de catre utilizatori si pentru a realiza rapoarte statistice legate de activitatea site-ului. R&M AUDIT nu va folosi aceste date statistice pentru a asocia identitatea unui utilizator cu o adresa IP.

Utilizatorii pot seta browserul sa nu accepte cookies din partea site-ului www.rmaudit.ro. In aceasta situatie, R&M AUDIT nu poate garanta functionalitatea completa a site-ului www.rmaudit.ro

Site-ul www.rmaudit.ro utilizeaza remarketingul prin Google Analytics pentru a face publicitate online.

Domeniul web www.rmaudit.ro foloseste optiunea de publicitate Remarketing oferita de Google. Prin intermediul acestui tip de publicitate, Google colecteaza cookies de pe acest site pentru a va arata campanii publicitare mai aproape de interesele dumneavoastra, exprimate prin tipurile de pagini accesate in trecut pe www.rmaudit.ro.

Distribuitorii terta parte, inclusiv Google, afiseaza anunturile noastre publicitare pe site-uri de pe internet. www.rmaudit.ro precum si distribuitorii terta parte, inclusiv Google, utilizeaza modulele cookie primare (cum ar fi modulul cookie Google Analytics) si modulele cookie terta parte (cum ar fi modulul DoubleClick) in combinatie pentru a informa, a optimiza si a difuza anunturi in functie de vizitele anterioare efectuate pe site.

R&M AUDIT certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum si a Ordonantei nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare. Printre aceste drepturi se numara (enumerarea nu are un caracter limitativ):

dreptul de a cere R&M AUDIT sa va confirme prelucrarea sau nu a datelelor Dumneavoastra personale, in mod gratuit;

dreptul de a cere R&M AUDIT sa rectifice, actualizeze, blocheze sau sterge, in mod gratuit, acele date furnizate a caror prelucrare nu este conform dispozitiilor Legii nr. 677/2001;

dreptul de a cere R&M AUDIT sa inceteze, in mod gratuit, prelucrarea datelor Dumneavoastra personale;

dreptul de a cere R&M AUDIT sa inceteze expedierea de mesaje promotionale.

Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa office@rmaudit.ro sau prin posta, la adresa: SC R&M AUDIT SRL, Bulevardul Preciziei, nr. 1, etaj 1, Sector 6, cod postal 062202, Bucuresti. RMAUDIT.RO foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla sub controlul nostru.

R&M AUDIT nu poate fi facuta responsabila pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale. R&M AUDIT nu poate fi facut raspunzator in niciun fel pentru pierderea sau alterarea datelor personale stocate de RMAUDIT.RO in scopul precizat in prezentul document.

Orice accesare a bazei de date cu informatii personale a utilizatorilor RMAUDIT.RO, inclusiv orice incercare de acces neautorizat, va fi inregistrata intr-un fisier de acces. Fisierele de acces vor face posibila identificarea de catre R&M AUDIT a persoanelor care au accesat date cu caracter personal fara un motiv legitim, in vederea sesizarii organelor competente. Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul RMAUDIT.RO, va fi considerata o tentativa de fraudare a site-ului RMAUDIT.RO si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au initiat aceasta actiune.

Modificări la această politică de confidențialitate

Ne rezervăm dreptul de a modifica această politică de confidențialitate. Ultima modificare a fost făcută pe 20 mai 2018.